Pizza leneşului

Pentru serile lipsite de inspiraţie culinară, în care am vrea să ronţăim ceva, dar ne lipseşte dorinţa de a sta cu orele în faţa aragazului în favoarea unui film bun şi a unei odihne prelungite, pentru aceste momente există … pizza. Da, o puteţi comanda sau cumpăra în drum spre casă sau o puteţi face rapid, după gust, cu ce aveţi prin frigider.

pizza 1 din cuptor

De ce pizza leneşului? Pentru că spre deosebire de alte reţete am folosit de această dată pe post de aluat lipii libaneze. Da, aţi citit bine. Şi sunt perfecte dacă sunteţi fanii unui blat subţire.

Am făcut 2 pizza cu 2 tipuri de umpluturi şi 2 sosuri după cum urmează. Se încinge cuptorul. Pe o tavă întinsă se pune o foaie de copt umezită în prealabil. Am pus cele 2 lipii. Apoi, am prgătit un sos de roşii cu bulion, sare, piper şi cimbru după gust. Am pus jumătate din acest amestec pe prima lipie, iar pentru cea de-a doua am adăugat şi nişte sos de usturoi pe care îl aveam în frigider. Mărturisesc că mi-a plăcut mai mult prima variantă, mai simplă şi mai gustoasă. Apoi au urmat umpluturile, menţionez aici pe cele comune: ardei kapia tăiat cubuleţe, măsline, ceapă verde – doar partea albă, ciuperci, porumb. Pe prima lipie am pus cârnaţi tăiaţi feliuţe, brânză şi caşcaval. Pe cea de-a doua, am pus felii de kaiser, brânză şi caşcaval.

blat pizza cu sos de rosii

umplutura pizza 1

umplutura pizza 2

Le-am dat la cuptor la 180 grade pentru 10+15 minute, până s-a topit bine caşcavalul. Nu-mi mai rămâne decât să vă urez Poftă bună!

pizza din cuptor la dublu

Lasă un răspuns

