Săptămâna verde – salată de spanac cu seminţe

Bună dimineaţa dragii mei!

Şi bun găsit la săptămâna verde. De ceva vreme mă tot bătea gândul să încerc o cură de detoxifiere şi am tot amânat acest pas din diverse motive sau scuze: o aniversare, o sărbătoare, un grătar, nu am blender etc. Acum, că mai este doar o săptămână până la Paşte, m-am decis să ţin măcar aceste ultime zile de post. Bun, zis şi făcut. De aceea, voi declara această săptămână ca fiind săptămâna verde sau săptămâna cu legume. Vă provoc şi pe voi cititorii mei să încercaţi un meniu vegetarian, fie şi pentru o singură zi. Dacă aveţi sugestii şi idei de reţete, acestea sunt bine venite şi pot intra la categoria guest post.

Eu mi-am început ziua cu un bol verde verde cu baby spinach. Este o salată simplu de preparat şi cu un aport consistent de fibre şi energie.

salata spanac 2

Este nevoie de:

o mână de baby spinach

o lingură de mix de seminţe crude

ulei de măsline

oţet balsamic

Spanacul se spală bine bine sub jet puternic de apă rece şi se scurge. Se adaugă seminţele, puţin ulei de măsline, oţet balsamic după gust şi un vârf de sare de mare. Se mai poate pune şi pomelo tăiat cuburi, măr sau rodie.

Poftă bună!

salata de spanac 1

Lasă un răspuns

