Săptămâna verde – ziua trei

Pentru azi, deoarece plouă şi este frig şi mai bine aş sta în pat şi aş dormi, m-am gândit şi la ceva bun. Aşa că dis de dimineaţă am pregătit o porţie de cous cous cu lapte vegetal. Prepararea este foarte simplă: la o cănuţă de cous cous am pus o cănuţă de lapte de migdale (sau una şi jumatate, două, dar nu prea mai aveam). Laptele l-am pus la încălzit pe foc, nu l-am dat în fiert. Am oprit focul şi am pus cous cous-ul peste el. Am amestecat puţin şi l-am lăsat 5 minute să se umfle. Apoi am adăugat puţină esenţă de vanilie, miere şi câteva cuburi de papaya confiată. Acum am varianta mea a orezului cu lapte. Foarte bun vă spun. Deoarece mi se termină laptele vegetal cred că dau o fugă azi până la magazin să iau nişte lapte de soia.

cous cous cu lapte vegetal

Lasă un răspuns

