Pastă de somon cu brânză

De multe ori mă trezesc dimineaţa şi îmi lipseşte inspiraţia legată de ce aş pune în farfurie. Îmi place să mănânc dimineaţa şi după cel puţin un pahar cu apă pe stomacul gol trebuie să urmeze fie o porţie de smoothie cu spanac şi fructe, fie ovăz cu seminţe de chia şi cine ştie ce alte arome şi nuci, un sandviş, o omletă făcută de cineva drag cu multă pricepere etc.

Important este să am pe ce pune mâna repede în dimineţile cu ochii cusuţi de somn. De aici au venit de-a lungul timpului tot felul de combinbaţii pentru micul dejun. Vă propun de aceea o reţetă uşor şi rapid de pregătit.

Ingrediente:

200 g cremă de brânză grasă (eu am avut vărsată, tip Hochland, luată din Carrefour)

câteva fire de ceapă verde tocată (după gust)

un pacheţel de somon file afumat

Modalitate de preparare:

Mai simplu nici că se poate: se pun toate ingredientele în blender şi se dau câteva pulsaţii până se amestecă bine toate ingredientele. Observaţi că nu am pus sare sau zeamă de lămâie şi asta pentru că somonul şi brânza erau deja suficient de sărate.

Este un produs tartinabil care merge foarte bine cu felii de pâine integrală, simple sau prăjite.

gustare cu somon si branza

Poftă bună şi dimineţi liniştite!

 

Lasă un răspuns

