Dovlecei cu brânză la cuptor

Pentru azi vă propun o reţetă dietetică fără pic de grăsime adăugată, foarte gustoasă şi rapid de pregătit. Da, aţi ghicit, ne-am apucat de un binemeritat regim. Sper sa ne ţină şi să nu întârzie rezultatele, ca să fie cât mai motivant.dovlecei farfurie

Aveţi nevoie de:

dovlecei – eu am pus 3

o ceapă tocată

mărar

sare

piper

brânză de vaci

cremă de brânză

1 ou

Preparare:

Dovleceii se spală bine, se taie pe lungime şi se scobesc de miez. Miezul nu îl aruncaţi, ci îl veţi pune în bolul de la blender pentru umplutură. Peste miezul de dovlecel eu am pus  bucăţică de brânză, nişte cremă de brânză Hochland rămasă de zilele trecute, mărar, o ceapă tocată grosier, sare, piper şi un ou. Se amestecă toate ingredientele bine şi se umplu dovleceii aranjaţi miităreşte în tavă cu această compoziţie. Se dau la cuptorul preîncălzit la 180 grade aproximativ 30 minute sau până s-au rumenit uşor la suprafaţă.

dovlecei in tavadovelcel farfurie 2

Poftă bună!

Lasă un răspuns

