Ciorbiţă rapidă de pui

Sunt zile în care nu prea am timp sau stare să stau mai mult în bucătărie. Şi totuşi duceam dorul unei ciorbiţe de pui, mai ales după ce în ultima vreme am mâncat mai multe salate. Şi cum trebuie să recunosc că cel mai mult la prepararea unei ciorbe îmi ia să curăţ şi să tai legumele cubuleţe mici, mici (am încercat şi cu răzătoarea, dar parcă nu mai au acellaşi farmec şi acelaşi gust), am decis să încerc şi metode mai economice din punctul de vedere al timpului.

Aşa că m-am înarmat cu:

450 g legume pentru ciorbă de primăvară cumpărate de la LIDL (conţin morcovi, ţelină fasole verde păstăi, mazăre, praz toate deja tăiate)

1 caserolă de pulpe de pui dezosate

sare

1 cub de supă de pui

2 căni de borş făcut în casă

bulion homemade

nelipsitul ardei capia (lipsea din amestecul amintit şi cum îmi place, nu m-am putut abţine)

Mod de preparare:

Se taie pulpele în două şi se pune carnea la fiert în apă cu sare. Când a început să fiarbă şi s-a adunat spuma, luaţi de pe foc, vărsaţi apa şi clătiţi bine carnea. Puneţi apă proaspătă şi puneţi din nou la fiert. Acum se pot adăuga legumele din plic, plus, opţional, ardeiul capiat tăiat cubuleţe. Verficaţi când au fiert şi adăugaţi un cub sau două de supă de pui şi bulion după gust. Puneţi 2 căni de borş la fier separat. Când borşul dă în clocot, turnaţi-l peste ciorbă. Lăsaţi să mai dea un clocot şi degustaţi. Dacă mai este nevoie, adăugaţi sare. Puteţi asezona cu verdeaţă proaspătă, tăiată mărunt. Este atât de bună încât nici nu se simte că nu are ulei. Este ideală pentru un regim sărac în grăsimi.

ciorbita de pui

Poftă bună!

 

 

Lasă un răspuns

