Semn de viaţă

Dragii mei cititori,

Îmi cer scuze pentru pauza mare de la scris din ultima lună. Nu am uitat de blog, nu am abandonat proiectul şi nici gătitul, care îmi face în continuare o deosebită plăcere. Întâmplarea face ca o sumă de evenimente fericite în familie (o nuntă – nu a mea,  o aniversare, o filmare etc.) să se fi înlănţuit toate frumuşel şi să-mi ocupe atâta timp şi energie încât să mai pot face doar ici-colo câte o poză. Acum, în lumina apropiatului concediu, îmi permit să visez cu ochii deschişi la mai multe lucruri. Aşa că voi reveni cu reţete şi întâmplări din umila mea bucătărie. Şi cine ştie, poate acolo unde mă vor purta paşii voi descoperi arome noi, voi experimenta gusturi aparte.

Mărturisesc, cochetez de ceva vreme cu ideea de a deveni vegetariană şi încă mă documentez în lung şi în lat cu privire la acest subiect. Deocamdată încerc să scap de obsesia care m-a stăpânit vara asta de a mânca bruschete cu roşii sau supă cremă de ciuperci sau dragul de prea mult pepene.

Sunt atât de multe de spus şi nu vreau să-mi mai găsesc scuze. Aşa că, în curând pe blog, ne vom revedea cu reţete noi.

O vară frumoasă oriunde v-aţi afla!

Lasă un răspuns

