Dovleacul buclucaş

Nu ştiu când a trecut timpul, însă am început deja numărătoarea inversă până la Crăciun. Şi eu, prinsă cu ale mele ca de obicei, nici nu am apucat să vă povestesc despre dovleacul tradiţional de Halloween, despre tarta care i-a urmat şi ce s-a mai petrecut prin umila mea bucătărie.

Gata cu vorba, să trecem la treabă! Păi da, s-a terminat el Halloween-ul, dar eu am rămas cu pozele şi amintirile frumoase. Deoarece am o aniversare în familie care pică fix în această zi, la noi a devenit deja tradiţie să pregătim un dovleac sculptat, masacrat săracul pentru sărbătorit. Anul ăsta m-am chinuit chiar să-i fac şi poze step by step (cu telefonul, iertată-mi fie imprudenţa). Aşa că nu aruncaţi cu roşii, ci luaţi aminte la procesul de renaştere a dovleacului buclucaş. Şi serios dacă este greu. E messy, dar deconectant.

Îmi doresc doar ca pe viitor să am o mână mai sigură şi un cuţit mai bun. Ah da, şi o cameră performantă, dar poate se rezolvă până la anul. Moşule, spre că citeşti şi tu!

Vă las cu pozele şi revin cu tarta făcută cu dovleacul rămas de la sculptat.

 

 

Lasă un răspuns

