Cum a fost la prima conferinţă Food Bloggers?

Grozav. Ca un cadou neasteptat de Mos Nicolae. A fost prima oară când li s-a prilejuit bloggerilor culinari (o comunitate deloc de neglijat ca număr de utilizatori şi readeri) să se adune la un loc şi să vorbească despre ceea ce fac, despre povestea din spatele blogului lor, cum au început şi cum au evoluat lucrurile, sfaturi pentru cei aflaţi la început de drum etc.

Food Bloggers Conference 2014

Cei de la Evensys au reuşit să adune la această primă ediţie 220 de participanţi cu orchestrarea sponsorilor principali ai evenimentului: LIDL, Floriol, Napolact, Staropramen şi Nikon la ale căror standuri ne-am petrecut pauzele . De mare impact a fost prezenta celor care au luat cuvântul, nume cunoscute în blogosfera românească gatsronomică, printre care Adi Hădean, Cristina Mazilu de la Mazillique, Andreea Crăciun de la Andie.ro, Florin Itu de la Crazy Mother Cooker, binecunoscutul fotograf Radu Dumitrescu, Codruţa Popa de la codrudepaine.ro şi lista poate continua.

Ce am aflat de aici?

Că blogul culinar poate suferi o evoluţie în timp, putând fi o rampă de lansare de la pasiune la business, că atunci când pasiunea devine afacere, timpul dedicat blogului devine din ce în ce mai puţin, că indiferent că accepţi sau nu publicitate pe blog, să nu uiţi că şi tu eşti cititor înainte de a fi „scriitor”/formator de opinie, că „suntem o comunitate şi, ca oameni autentici, putem impune nişte standarde.” Ah, da, şi cel mai important să transmitem mai departe bucuria pe care noi am descoperit-o gătind (aici, trebuie să recunosc, fără să fiu părtinitoare, că vorbele lui Adi Hădean au mers direct la sufletul meu de poet, ca aroma de cozonaci aburinzi în ajun de Crăciun).

Tot aici, la FBC, am reîntâlnit oameni dragi din blogosferă şi am avut ocazia de a cunoaşte persoane noi. Am plecat cu un zâmbet mare pe faţă şi cu promisiunea către mine însămi şi către cititorii mei că indiferent unde mă vor duce paşii virtuali ai blogului, să fiu mereu fidelă primului gând de la care a luat naştere şi #sareanbucate.

Pe foarte curând!

Lasă un răspuns

