2014 in review

Dragii mei,

Sincer nu ştiu când a trecut anul acesta, dar la fel de tare îmi doresc să se termine şi să lase locul unui 2015 mai bun, mai iertător, mai plin de bucurii. Pentru mine, Ela Iacob, persoana din spatele sareanbucate, anul 2014 a fost unul plin de încercări. Cu bune şi mai puţin bune anul acesta rămâne însă anul în care am început să scriu pe acest blog, în care am împărtăşit cu voi din experimentele mele în bucătărie, din bucuria mea atunci când fac ceva ce îmi place. Îmi pun şorţul şi mâinile la treabă şi un zâmbet larg mi se aşterne pe faţă. Nu sunt un alt om când gătesc, ci sunt cu câteva grame mai fericită. Iar când văd şi bucuria de pe feţele celor care gustă din ceea ce am gătit, simt cu spunea bunicul meu, Dumnezeu să-l odihnească, „că mă îngraş văzându-i pe alţii cum mănâncă”.

A fost un an în care unii oameni au dispărut din viaţa mea, dar au făcut loc altora. Un an în care speranţa mi-a fost pusă la încercare, dar de acolo de unde mă aşteptam mai puţin am găsit răspunsuri şi o mână de ajutor. Un an în care blogul meu la început de drum a făcut cunoştinţă cu lumea online la conferinţe la care nu mi-aş fi imaginat că poate ajunge.

Veţi regăsi mai jos raportul pe anul ce trece.

Înainte de a încheia, ţin să vă mulţumesc în primul rând vouă cititorilor mei pentru clipa de răgaz petrecută aici. Sper ca ce aţi găsit în vizita voastră să vă fi plăcut şi să reveniţi şi cu alte ocazii. Vă doresc acum, în pragul dintre ani, ca anul ce vine să vă aducă sănătate, bucurii şi împliniri. Ca tot ce va mai aduce, să puteţi duce, mereu cu capul sus şi zâmbetul pe chip. Să fiţi voioşi. Ne vedem la anul.

La mulţi ani!

The WordPress.com stats helper monkeys prepared a 2014 annual report for this blog.

Here’s an excerpt:

A San Francisco cable car holds 60 people. This blog was viewed about 1,500 times in 2014. If it were a cable car, it would take about 25 trips to carry that many people.

Click here to see the complete report.

Lasă un răspuns

