Noodles cu lapte de cocos şi anason

Prima ninsoare s-a cernut timid azi peste oraşul îngheţat. Oh, my, de când o aşteptam! Chiar dacă nu a ţinut mult şi practic nici nu se mai cunoaşte vreo urmă, mi-a adus un zâmbet larg pe faţă şi speranţă în suflet. Acum chiar că începe să miroasă aerul a iarnă şi bucătăria a mirodenii.

Am venit acasă îngheţată şi cu poftă de ceva bun. Aveam o cutie de lapte de cocos şi nişte noodles pentru wok, aşa că m-am gândit să împrietenesc ingredientele într-un preparat crossover, în locul clasicului orez cu lapte.

Am folosit:

o cutie de lapte de cocos de 400 ml

un pahar de apă

2 linguri de zahăr

esenţă de vanilie

anason stelat 2 bucăţi

coajă de portocală

noodles pentru wok 150 – 200 g

Cum am procedat?

Am pus pe foc într-o cratiţă laptele de cocos subţiat cu un pahar de apă, zahărul, esenţa de vanilie, anasonul, coaja rasă de portocală (am spălat o protocală şi, cu peeler-ul pentru cartofi, am curăţat puţină coajă pentru a da aromă amestecului, fără a o pescui apoi cu greutate) şi am lăsat totul pe foc să ajungă la punctul de fierbere, iar laptele de cocos să se omogenizeze. Apoi am pus tăieţeii şi am mai lăsat 3 minute pe foc mic. Am oprit focul şi am aşteptat încă 3 minute ca vasul să înceapă să se răcească şi procesul de gătire să se oprească.

5

Se poate servi atât simplu, cât şi cu dulceaţă de portocale aşa cum am făcut eu (caz în care puteţi reduce cantitatea de zahăr din compoziţie sau să nu mai puneţi deloc – depinde de gust). Ce rapid a fost!

4

Enjoy!

3 gânduri despre “Noodles cu lapte de cocos şi anason

Lasă un răspuns

