Sfârşit de an, noi începuturi

Vă mulţumesc!

Aşa mi se pare cel mai potrivit să încep acest articol. Vă mulţumesc în primul rând vouă cititorilor mei fideli şi celor care doar şi în trecere aţi zăbovit o clipă şi aţi citit un rând.

A fost un an bun, cu multe realizări atât profesional, cât şi personal. Şi chiar dacă uneori nu am reuşit să postez tot ceea ce am pregătit sau mi-am pus în gând, mă bucur pentru cele ce au văzut butonul Publică. Mesajele voastre m-au încurajat să vin cu idei noi, să investesc mai mult în toată chestia asta minunată numită blogging culinar şi vă anunţ că în anul ce vine vă aştept cu noi surprize.

Pentru că anul ce trece lasă loc unor noi începuturi şi ne permite să ne reinventăm.

Dacă şi în ţara noastră s-ar sărbători Ziua Recunoştinţei, ar trebui să fie la final de an, când, întocmind mental un bilanţ al celor petrecute, ar fi frumos să mulţumim pentru ele. Aşa m-am trezit azi, cu acest gând, şi am vrut să-l împărtăşesc cu voi. Am multe pentru care sunt recunoscătoare, căci am primit mult anul ăsta: pentru familie, pentru sănătate, pentru prietenii care au venit, pentru dorinţele împlinite, pentru greşelile făcute şi lecţiile învăţate, pentru vorbele bune şi veştile frumoase, pentru toate astea şi cele pe care nu le-am prins în lista asta mulţumesc.

Închei prin a vă ura un An Nou cu sănătate şi împliniri! La mulţi ani şi pe curând!

Lasă un răspuns

